HelpMePC

HelpMePC

Provedu údržbu vašeho PC

Banner - pracovní stránky - průhledné pozadí-2

Obchodní podmínky

INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE dle §1811 odst.2 OZ

 

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím e-mailu nebo jiným způsobem

Prodávajícím je, Mgr. et Mgr. Pavel Josef Macků, Ph.D. Nedvědice č.p.70, 592 62 Nedvědice, IČO 67602517, živnost evidovaná Městským úřadem Tišnov 625 00 Brno

Adresa pro doručování: Nedvědice 70 , 592 61, Nedvědice

Kontaktní osoba je František Vojtěch Macků

Telefonní číslo: +420 736 777 185 (SMS)
Kontaktní e-mail: frantisek@frantisek.macku.cz

1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Informace o službách jsou uvedeny na serveru umístěném na webovém rozhraní www.helpmepc.cz (dále jen „webové rozhraní“) . Smlouvou se zavazuji poskytnout Vám služby uvedené v objednávce, a Vy se zavazujete zaplatit mně cenu uvedenou v objednávce. Cena služby (nebo jenom „cena“) zahrnuje i náklady spojené s poskytnutím služby a případné poplatky související se zvoleným způsobem platby, které budou uvedeny samostatně. Výše těchto nákladů Vám vždy bude sdělena ještě před uzavřením smlouvy.

1.1 Jaké služby poskytuji?
Mými službami jsou diagnostika, resp. zjištění vad a oprava elektronických zařízení, zejména počítačů, notebooků a další výpočetní a komunikační techniky specifikované na webovém rozhraní (dále jen „elektronické zařízení“ nebo „elektronická zařízení“).

Opravou je činnost, kterou se odstraňují vady zařízení, následky poškození nebo účinky opotřebení. Za opravu se pro účely těchto obchodních podmínek považuje i údržba nebo úprava zařízení podle Vašeho přání.

1.2 Na co se vztahuje smlouva?
Jako smlouva se zde označuje jakákoliv smlouva uzavřená dle těchto obchodních podmínek. Půjde zejména o smlouvu o dílo.

1.4 Jaká máte jako spotřebitel zvláštní práva?
Jako spotřebitel máte především:

– právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku, jako je např. telefon, e-mail nebo internetový obchod (článek 5 těchto obchodních podmínek);
– právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních podmínkách, ochraně osobních údajů nebo na zásadách o používání souborů cookies).

1.5 Čím se řídí můj právní vztah?
můj právní vztah se řídí následujícími dokumenty:

– Podmínkami ochrany osobních údajů, které upravují ochranu Vašich osobních údajů, ochranu obsahu webového rozhraní a některé další vztahy související s využíváním webového rozhraní;
– objednávkou a jejím přijetím z naší strany,

a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:

– zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v účinném znění (dále jen „občanský zákoník“);
– zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).

1.6 Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?

Zasláním objednávky potvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.

Znění obchodních podmínek můžu měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.

2. SMLOUVA

2.1 Jak uzavírám smlouvu?
Nejprve je uzavírána smlouva, jejímž předmětem je zjištění vad elektronického zařízení. Po zjištění vad elektronického zařízení pak může být uzavřena smlouva, jejímž předmětem je oprava elektronického zařízení. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste učinili objednávku, a aby došlo k přijetí této objednávky z mé strany.

2.2 Jak podat objednávku mých služeb?
V případě zájmu o službu spočívající ve zjištění vad elektronického zařízení máte možnost zaslat prostřednictvím e-mailu. Poptávku nepovažujeme za objednávku služby. Po obdržení poptávky Vás budu kontaktovat s informacemi o celkové ceně služby a o předpokládaném termínu dokončení diagnostiky vad elektronického zařízení. Sdělený termín diagnostiky elektronického zařízení je pouze orientační. Skutečná doba opravy závisí především na povaze a závažnosti zjišťovaných vad. O změnách budete vždy včas informováni. Pro objednání služby podejte závaznou objednávku. Objednávku je možné podat e-mailem, telefonicky, písemně, osobně či jiným způsobem, který dle webového rozhraní umožňuji.

Objednávka musí obsahovat zejména následující náležitosti:

– obchodní firmu, sídlo nebo místo podnikání v případě, že jste podnikatelem nebo nepodnikající právnickou osobou;
– jméno, příjmení a celou adresu v případě, že jste spotřebitelem;
– IČ (případně i DIČ, pokud jste registrováni jako plátce DPH);
– informace o závadném zařízení (značka, typ, sériové číslo a popis závady);
– termín zhotovení (maximální dobu opravy);
– způsob dodání elektronického zařízení naší společnosti, způsob vrácení elektronického zařízení k Vám a forma úhrady ceny služby;

Pokud budu mít pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, můžu Vás kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou objednávku mohu odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.

Poté, co zjistím vady elektronického zařízení, Vás budu kontaktovat s informacemi o těchto vadách a v případě, že je bude možné odstranit, též s informacemi o možnosti jejich opravy a o postupu takové opravy, včetně celkové ceny za tuto službu a předpokládaného termínu dokončení opravy elektronického zařízení.

Sdělený termín opravy elektronického zařízení je pouze orientační. Skutečná doba opravy závisí především na dostupnosti náhradních dílů. O změnách budete vždy včas informováni.

Pro objednání služby podejte závaznou objednávku. Na závaznou objednávku se vztahuje obdobně odstavec 3, 4 a 5 tohoto článku 2.

2.3 Jak potvrdím objednávku?
Pokud objednávka splňuje veškeré náležitosti, vystavím Vám potvrzení objednávky potvrzující údaje uvedené v objednávce.

2.4 Můžete již odeslanou objednávku zrušit?
Všechny podané objednávky jsou závazné. Pokud jsem objednávku dosud nepotvrdil, můžete ji zrušit e-mailem, telefonicky, písemně či jiným způsobem.

3. PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1 Jak stanovuju cenu služeb?
Informace o ceně služeb jsou uvedeny na webovém rozhraní. Ceník služeb uvedený na webovém rozhraní je pouze orientační. Závazná cena služby, včetně nákladů na dodání elektronického zařízení a na jeho vrácení k Vám, Vám bude vždy sdělena v průběhu objednávání služby. Cena služeb i náhradní díly nutné pro provedení služby spočívající v opravě elektronického zařízení. V případě, že se po uzavření smlouvy podstatně změní náklady na provedení služby, vyhrazuju si možnost zahájit jednání o úpravě ceny služby. Nebude-li některá ze stran smlouvy s úpravou ceny souhlasit, má možnost odstoupit od smlouvy.

3.2 Jaké způsoby platby přijímám?

Cenu produktu/zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží hradí zákazník buď předem bezhotovostně na účet uvedený v e-mailu, nebo hotově (u některých služeb lze platit až po vykonání služby)

Pro bezhotovostní platby je jako jediná platební metoda používán bankovní převod.

3.3 Kdy nastane splatnost ceny?
V případě platby v hotovosti je cena splatná při převzetí elektronického zařízení. V případě bezhotovostní platby před poskytnutím služby je cena splatná do 5 dnů od uzavření smlouvy. Váš závazek uhradit cenu je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na můj bankovní účet.

3.4 V jaké měně můžete platit?
Platba služby je možná v českých korunách (Kč).

3.5 Kdy mohu požadovat zálohu nebo uhrazení předem?
Zálohu na cenu služby mohu požadovat především u objednávek kde kupuji součástky do vašeho PC.

Dále jsem oprávněn požádat Vás o uhrazení celé ceny služby před jejím poskytnutím (§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije).

4. POSKYTNUTÍ SLUŽBY

4.1 Jak a kdy Vám bude služba poskytnuta?
Služba je poskytnuta sdělením zjištěných vad elektronického zařízení či jejich opravou. Práce na zjišťování vad, jakož i na jejich opravě budou zahájeny bez zbytečného odkladu po dodání Vašeho elektronického zařízení

4.2 Může být služba poskytnuta ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy?
Do 14 dnů od uzavření smlouvy máte právo od smlouvy odstoupit (viz článek 5 těchto obchodních podmínek). Během této doby Vám služba nebude poskytnuta, ledaže o to výslovně písemnou formou požádáte. Udělení souhlasu s poskytnutím služby před uplynutím lhůty pro odstoupení je možné i v průběhu objednávání služby. Pokud o dřívější poskytnutí služby, tj. před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, požádáte, a služba bude splněna před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, ztrácíte nárok na odstoupení od smlouvy podle článku 5 těchto obchodních podmínek.

4.3 Jak a kdy mně dodáte elektronické zařízení? Elektronické zařízení mně po uzavření smlouvy můžete dodat osobně nebo prostřednictvím přepravce či prostřednictvím některé z poboček Zásilkovny.cz. Konkrétní způsob dodání elektronického zařízení naší společnosti bude dohodnut v průběhu objednávání služeb. Náklady na dodání elektronického zařízení naší společnosti jsou součástí ceny služby a budou uvedeny v průběhu objednávání služby a v přijetí objednávky.

Elektronická zařízení nezasílejte na dobírku. Elektronické zařízení zaslané na dobírku nejsem povinen převzít.

Zařízení odešlete odemčené a odheslované, případně spolu s uvedením přístupových hesel, pokud budou nutné pro opravu.

4.4 Co následuje po převzetí elektronického zařízení ?
Po převzetí elektronického zařízení provedu jeho prohlídku za účelem zjištění vad a popř. stanovení ceny a časového rozsahu opravy elektronického zařízení.

Po provedení prohlídky elektronického zařízení Vás budu informovat o povaze a závažnosti zjištěných vad.

Pokud bude vada elektronického zařízení neodstranitelná, informuju Vás o této skutečnosti a zašlu Vám elektronické zařízení zpět způsobem, který jste zvolili v objednávce nebo na kterém se dohodneme.

Pokud bude vada elektronického zařízení odstranitelná, navrhnu Vám možnost využít moji službu spočívající v opravě elektronického zařízení, včetně celkové ceny za tuto službu a předpokládaného termínu provedení opravy elektronického zařízení. Pokud nedojde k objednání této služby, vrátím Vám elektronické zařízení zpět způsobem, který jste zvolili v objednávce služby spočívající ve zjištění vad elektronického zařízení, nebo na kterém se dohodneme.

Pokud dojde k objednání mých služeb spočívajících v opravě elektronického zařízení, provedu opravu v termínu sjednaném v objednávce a poté Vám odešlu elektronické zařízení způsobem, který jste zvolili v objednávce, nebo na kterém se dohodneme.

Zaslané elektronické zařízení jste povinni převzít a uhradit cenu služeb, případně doplatit rozdíl mezi zálohou a konečnou cenou služeb.

Pokud odmítnete cenu služeb uhradit, vzniká mně k zařízení zadržovací právo ve smyslu § 1395 a násl. občanského zákoníku. O zadržení budete informováni e-mailem. mám právo na náhradu nákladů spojených s péčí o zadržené zařízení.

4.5 Jaké jsou náklady na vrácení elektronického zařízení zpět k Vám?
Náklady na vrácení elektronického zařízení zpět k Vám v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zařízení budou uvedeny v průběhu objednávání zboží a v přijetí objednávky z naší strany.

V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již náklady na vrácení elektronického zařízení zpět k Vám zahrnuje.

4.6 Kdy Vám diagnostikované či opravené elektronické zařízení vrátím ?
Doba vrácení diagnostikovaného či opraveného elektronického zařízení zpět k Vám závisí na povaze objednávky a na zvoleném způsobu dopravy a platby.

Elektronické zařízení předám osobně nebo dopravci, jakmile je to možné. O přesném datu Vás budu informovat.

Upozorňuji Vás na to, že dobu dodání elektronického zařízení externími dopravci nemůžu ovlivnit. Případné stížnosti týkající se doby dodání je nutné řešit přímo s dopravcem.

Dodáním elektronického zařízení podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je Vám elektronické zařízení doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít elektronického zařízení, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti vrátit elektronické zařízení z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z Vaší strany.

4.7 Jak postupovat při převzetí elektronického zařízení?
Při převzetí elektronického zařízení zkontrolujte neporušenost jeho obalu
. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí elektronického zařízení.

Podpisem dodacího listu (nebo jiného obdobného dokumentu) stvrzujete, že obal zásilky nebyl porušen. Reklamace služby z důvodu porušení obalu zásilky v takovém případě již není možná.

4.8 Co se stane v případě, že elektronického zařízení nepřevezmete?
Pokud je z důvodů na Vaší straně nutno elektronického zařízení doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.

V případě, že elektronického zařízení bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s doručením elektronického zařízení k Vám a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zhotoveného zboží vzniknou. Tyto náklady nepřesáhnou 10,- Kč za každý den trvání uskladnění. Náklady na uskladnění mohou dosáhnout maximálně částky celkem 500,- Kč nebo výše ceny služby, pokud je nižší než 500 Kč.

Dále mám v takovém případě právo od smlouvy odstoupit.

5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

5.1. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele
Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí/dodání produktu, zboží, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

5.2. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme vás o dodržení níže uvedených podmínek:
Nejpozději 14. den po převzetí produktu/zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
Odešlete prosím žádost emailem na reklamace@frantisek.macku.cz spolu s uvedením čísla objednávky, jména a data nákupu.
CD, DVD, knihy či dárkové předměty v neporušeném obalu, doručte zpět na vlastní náklad na adresu Pavel Josef Macků, Nedvědice 70, 59262, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Knihy či dárkové předměty, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučuji vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku.
Upozorňujeme, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud byl porušen jejich původní obal. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu.
Prodávající není povinen zákazníku vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu zákazník předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal a potvrdí přijetí opravného daňového dokladu.
V případě odstoupení zákazníka od smlouvy na online vzdělávací produkt, je prodávající oprávněn neprodleně po doručení odstoupení zákazníkovi deaktivovat a znemožnit přístup do členské sekce programu.

5.3. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího
Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:
prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky) více jak 10 dnů po době splatnosti;
porušení povinností na ochranu autorského práva (čl.5 OP) ze strany zákazníka.

6. NAŠE ODPOVĚDNOST A PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Neodpovídám za ztrátu nebo poškození dat z elektronických zařízení, ke které může dojít v průběhu opravy. Důrazně doporučuji provést před odesláním elektronického zařízení k opravě zálohování dat. Před odesláním elektronického zařízení Vám doporučuji smazat ze zařízení veškerá citlivá data a osobní údaje. V případě, že elektronické zařízení obsahuje citlivá data či osobní údaje, se zavazuji k mlčenlivosti ohledně těchto údajů. Přijmu též přiměřená technická a další opatření k tomu, abych zabránil případnému úniku citlivých dat a osobních údajů. Odesláním elektronického zařízení k diagnostice jeho vad, popř. opravě berete na vědomí a souhlasíte s tím, že při diagnostice vad elektronického zařízení a opravě může dojít k některým nevratným změnám na elektronickém zařízení (např. otevření lepených spojů). Za tyto změny nenesu žádnou odpovědnost. Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku).

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1 Jaká oprávnění mám k výkonu mojí činnosti a kdo mně při ní kontroluje?
K poskytování služeb jsem oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Moje činnost nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce provádí kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.

7.2 Jak vyřizuji stížnosti?
Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Ve vztahu k našim zákazníkům nejsem vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové nedodržuji.

7.3 Co byste ještě měli vědět?
Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení nebo na telefonní hovory) hradíte sami. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.

Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi mnou probíhá v písemné formě, a to buď zasláním e-mailem, doporučeně poštou nebo osobním doručením. Z mé strany Vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty, kterou jste my sdělili.

V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.

Toto aktuální znění obchodních podmínek je platné a účinné od 1.12.2023

Děkuji Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.